Był badaczem instrumentów perkusyjnych,czego owocem jest jego leksykon:
- Włodzimierz Kotoński:LEKSYKON WSPÓŁCZESNEJ PERKUSJI.Kraków:PWM,1999 r.s.176.ISBN 83-224-0490-5
Autor pierwszej polskiej publikacji dotyczącej muzyki elektronicznej:
- Włodzimierz Kotoński:MUZYKA ELEKTRONICZNA.Kraków:PWM,s.508
- II wyd.2002 r.ISBN 83-224-0810-2
- Poemat na orkiestrę(1949 r.)
- Tańce góralskie na orkiestrę(1950 r.)
- Quartettino na 4 rogi(1950 r.)
- Preludium i passacaglia na orkiestrę(1953 r.)
- Sześć miniatur na klarnet i fortepian(1957 r.)
- Muzyka kameralna na 21 instrumentów i perkusję(1958 r.)
- Musique en relief,cykl 5 miniatur na 6 grup orkiestrowych(1959 r.)
- Etiuda na jedno uderzenie w talerz,muzyka konkretna(1959 r.)
- Trio na flet,gitarę i perkusję(1960 r.)
- Concerto per quattro(wersja I)na harfę,klawesyn,gitarę,fortepian i orkiestrę kameralną(1960 r.)
- Canto per complesso da camera(1961 r.)
- Selection I dla 4 wykonawców jazzowych(1962 r.)
- Pezzo per flauto e pianoforte(1962 r.)
- Musica per fiati e timpani(1963 r.)
- Mikrostruktury na taśmę(1963 r.)
- Monochromia na obój solo(1964 r.)
- Kwintet na instrumenty dęte(1964 r.)
- Concerto per quattro(wersja II)na harfę,klawesyn,gitarę,fortepian i orkiestrę kameralną(1965 r.)
- A battere na gitarę,altówkę,wiolonczelę,klawesyn i perkusję(1966 r.)
- Pour quatre na klarnet,puzon,wiolonczelę i fortepian(1968 r.)
- Muzyka na 16 talerzy i smyczki(1969 r.)
- Aela czyli gra struktur aleatorycznych na jednym dźwięku harmonicznym,muzyka elektroniczna(1970 r.)
- Multiplay,teatr instrumentalny na sześć instrumentów dętych blaszanych(1971 r.)
- Concerto per oboe na obój(także obój miłosny),6 instrumentów dętych i orkiestrę(1972 r.)
- Promenada I,teatr instrumentalny na 4 wykonawców(1973 r.)
- Promenada II,teatr instrumentalny na 3 syntezatory,klarnet,puzon i wiolonczelę(1973 r.)
- Harfa Eola na sopran i 4 instrumentalistów(1973 r.)
- Musical games na kwintet dęty(teatr instrumentalny)(1973 r.)
- Electronic&Instrumental Music(1974 r.)
- Róża wiatrów na orkiestrę(1976 r.)
- Muzyka wiosenna na flet,obój,skrzypce i syntezator(ew.taśmę)(1978 r.)
- Pełnia lata na klarnet,fortepian,wiolonczelę i dźwięki elektroniczne(1979 r.)
- Bora na orkiestrę(1979 r.)
- Sirocco na orkiestrę(1980 r.)
- Pieśń jesienna na klawesyn i taśmę(1981 r.)
- Zatarty ślad epitafium dla K.S.na taśmę(1982 r.)
- Terra incognita na orkiestrę(1984 r.)
- Sceny liryczne na 9 instrumentów(1986 r.)
- Tlaloc na klawesyn i perkusję(1986 r.)
- Ptaki,8 krótkich utworów na klarnet,wiolonczelę i fortepian(1988 r.)
- Cadenze e arie na gitarę solo(1988 r.)
- Antiphonae na taśmę(1989 r.)
- Bucolica(Morton Feldman in memoriam)na flet solo(1989 r.)
- Trzy etiudy rytmiczne na fortepian(1990 r.)
- La gioia na orkiestrę smyczkową lub 9 instrumentów smyczkowych(1991 r.)
- Tierra caliente na taśmę(1992 r.)
- Motu proprio na fagot i fortepian(1992 r.)
- Sonant na kwartet puzonowy(1992 r.)
- 7 haiku na głos żeński i 5 instrumentów(1993 r.)
- Koncert na gitarę elektryczną i zespół instrumentalny(1993 r.)
- Podróż zimowa na flet,obój,klarnet,klawesyn,skrzypce,wiolonczelę i taśmę(1995 r.)
- Symfonia nr 1(1995 r.)
- Mijkayo na zespół instrumentów japońskich(1996 r.)
- Speculum vitae na taśmę i orkiestrę(1996 r.)
- Koncert na skrzypce i orkiestrę(1996 r.)
- Trzy pieśni niemieckie do słów Josepha von Eichendorffa i Dursa Grünbeina na baryton i gitarę(1997 r.)
- Trzy pieśni do słów Dursa Grünbeina na baryton i gitarę(1997 r.)
- Northern lights(Aurora Borealis)na klawesyn amplifikowany i taśmę(1998 r.)
- Sekstet na kwintet dęty i fortepian(1998 r.)
- Zmienne struktury na klarnet,puzon,fortepian i wiolonczelę(2000 r.)
- Symfonia nr 2(2001 r.)
- Kwartet smyczkowy nr 1(2002 r.)
- Wilanowskie pejzaże na kwartet smyczkowy i flet(2002 r.)
- Concerto per clarinetto e orchestra(2002-2003)
- Madrygały polskie na sopran i zespół instrumentów dawnych do wierszy staropolskich poetów(2004 r.)
- Symfonia nr 3„Góry”na chór i orkiestrę(2005-2006)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz